За наказом міністерства освіти у Львівській області  з 16.11.20011р. на базі КЗ ЛОР «Підгірцівська загальноосвітня спецшкола–інтернат І-ІІІ ст.»  було створено «Центр ранньої допомоги дітям» (віком від 2міс. до 6 років), які проживають у м. Стрий, Стрийському районі та м. Моршині.

Завдання центру: медична, соціальна допомога, реабілітація дітей. Надання психолого- педагогічної консультації батькам цих дітей.

Два психологи спрямовують свою роботу на корекцію та розвиток психічних функцій дітей.

Використання сенсорної кімнати для психологічної реабілітації:

  •      ігротерапія для подолання дизадаптації у сухому басейні;

 

 

  •         аромотерапія та музикотерапія для подолання психологічного напруження з використанням аромолампи, очисника повітря;
  •       заняття на розвиток дрібної моторики та тактильні відчуття у сухому душі, сухому басейні;
  •       вправи для подолання дитячих страхів «Світильник НЛО», на комплексі оптичних волокон «Кольоровий струмок», пано «Зоряне небо»;
  •       профілактика негативних звичок;
  •      

     

    комплексні розвантажувальні вправи на кріслі-трансформері, «Острівці відпочинку»

Сухий басейн у сенсорній кімнаті:

 

 

"Острівець відпочинку":

Крісло-трансформер:

 

На кожну дитину-інваліда затверджено індивідуальну програму реабілітації. Нагромаджено великий досвід допомоги дітям-інвалідам, забезпечення права дітей зі складними вадами розвитку на здобуття якісної освіти та лікувально-корекційну роботу. Лікувально-корекційну роботу проводять 2 лікарі: лікар-окуліст та лікар- психоневропатолог, 2 медсестри. Два рази в рік діти-інваліди перебувають на обстеженні та лікуванні в обласних дитячих та психоневрологічних відділеннях.

    Щорічно 30 дітей-інвалідів оздоровлюються на Чорному морі, в Карпатах, перебувають на лікуванні в Моршині. Випускники школи отримують спеціальність масажиста і продовжують навчання в Генічеському медичному коледжі для дітей-інвалідів по зору, окремі випускники успішно складають ЗНО і навчаються у вищих навчальних закладах.  За останні роки створено умови для доступності навчання дітей-інвалідів, наявний пандус. У відповідний колір пофарбовано коридори, двері.

Лікарем-офтальмологом складено журнал зорових і фізичних навантажень, в якому вказано діагноз кожного учня, зорові функції, необхідна корекція, режим зорових навантажень, рекомендації щодо фізичного навантаження, а також – списки учнів по групах здоров’я для уроків фізичного виховання. У класних журналах є списки учнів основної, спеціальної , підготовчої груп.  Всі учні охоплені заняттями на уроках фізкультури відносно до загального стану та органу зору

 Психолого-педагогічна реабілітація:

Ø  психолого-педагогічна діагностика

Ø  корекція розвитку (ЛФК, корекційні заняття, ритміка, соціально-побутове орієнтування)

Ø  розвиток мовлення (логопедичні заняття)

Ø  індивідуальні додаткові заняття по предметах.