Керівник: Притула М.В.
Керівники гуртка з хореографії
навчають дітей музично-ритмічним рухам і танців з урахуванням їх фізіологічних та вікових особливостей;
формують і розвивають у дітей музичні, рухові навички, координацію рухів і пластичність;
готують дітей до фестивалів.
Основними цілями занять з хореографії є :
- заохочення дитини до активної участі у мистецтві танцю;
- виявлення художнього хисту у кожного малюка;
- розвиток здібностей до виконавчої творчості;
- формування потреби у спілкуванні з мистецтвом;
- виховання почуття краси танцювальної пластики;
- корекція просторової орієнтації, фізичного розвитку дітей з особливими потребами.
У програмі для кожного віку, враховуючи принцип від простого до складного, підібраний комплекс завдань:
1. Танцювальна абетка – основні елементи хореографічних рухів.
2. Власне танці як твори хореографічного мистецтва.
3. Творчі завдання.
З точки зору психології, у вільному русі та імпровізації відбувається вивільнення почуттів, яке підсилюємо музичним супроводом. З іншого боку, це є засобом комунікації, оскільки танець – це жива мова тіла, яка висловлює найглибші емоції в рухових образах. По суті, танець – це міст, що з'єднує фізичне, психіче й естетичне в людині, виходячи з його індивідуальності.