У школі-інтернаті в другу половину дня проводяться уроки корекції вад розвитку. Відкрито кабінет, де облаштовано 12 робочих місць з моніторами, консольними лупами для корекції зору. Проводить заняття вчитель-дефектолог Хомин Олександра Богданівна.
Заняття проводяться як індивідуальні, так і групові, на яких корегуються та розвиваються процеси мислення, уваги, пам’яті. Цьому допомагають різні види корекційної роботи:
- гра кольорів (адже колір є сильним фізіологічним та емоційно- психологічним стимулом);
- гра в «ляпки» (заспокоює збуджених та емоційно-розгальмованих дітей);
- малювання за допомогою шаблонів;
- вправи на розвиток моторики;
- казкотерапія;
- музикотерапія;
- діти вчаться правильно говорити;
- широко використовуються сюрпризні моменти, загадки, приказки та прислів’я, кросворди, ребуси.
У кабінеті корекції вад розвитку проводяться заняття з дітьми ,які мають діагноз « аутизм».
Вчителі-дефектологи співпрацюють між собою, що дає змогу корегувати та розвивати усі складові дефекту.