У школі-інтернаті в другу половину дня проводяться уроки корекції вад розвитку. Відкрито кабінет, де облаштовано 12 робочих місць з моніторами, консольними лупами для корекції зору. Проводить заняття вчитель-дефектолог Хомин Олександра Богданівна.

   Заняття проводяться як індивідуальні, так і групові, на яких корегуються та розвиваються процеси мислення, уваги, памяті. Цьому допомагають різні види корекційної роботи:

  • гра кольорів (адже колір є сильним фізіологічним та емоційно- психологічним стимулом);
  • гра в «ляпки» (заспокоює збуджених та емоційно-розгальмованих дітей);
  • малювання за допомогою шаблонів;
  • вправи на розвиток моторики;
  • казкотерапія;
  • музикотерапія;
  • діти вчаться правильно говорити;
  • широко використовуються сюрпризні моменти, загадки, приказки та прислів’я, кросворди, ребуси.

У кабінеті корекції вад розвитку проводяться заняття з дітьми ,які мають    діагноз « аутизм».

Вчителі-дефектологи співпрацюють між собою, що дає змогу корегувати та розвивати усі складові дефекту.