"Карантинимо" творчо))
Розвиваємо здібності, втілюємо фантазії, виробляємо уміння
*******************************************************************
У творчості немає меж та дистанцій. Мабуть, саме під таким девізом працюють класний керівник Монаршук А. М. , педагоги, учні та батьки у групі "5 клас, дистанційне навчання". Нещодавно у цій групі відбувся конкурс на кращий малюнок "Що нас об'єднує у групі 5 клас, дистанційне навчання". Погляньте, які креативні роботи
******************************************************************
Любим дуже олів'є
і воно у нас вже є.
Ми запрошуєм всіх вас,
пригоститися у нас
*******************************************************************
Ключем до успіху для кожної громади є любов та гордість, тепло почуттів та ніжність думок, спогадів про рідні місця, де народився і живеш. Краса і неповторність нашого краю досягається спільною працею, маленькими і непомітними добрими справами та вчинками на благо села. Долучаймося і берімо приклад з небайдужих людей поряд з нами))) Облаштування благоустрою джерела)))
********************************************************************
Всі люди, незалежно від віку, люблять смачно поїсти. Особливо ніхто не зміг би відмовитися від соковитого, яскравого бургера. Приготування бургера - це саме по собі мистецтво. А вишукано і правильно робити такий вид «фастфуду» наші діти навчались на майстер-класі від шеф-кухаря Луців Світлани. Це була відмінна можливість провести час з користю і дізнатися багато чого нового. Щиро дякуємо за цікавий і незабутній, апетитний кулінарний майстер-клас для наших вихованців.
********************************************************************
Під час карантину змінюємо види навчальної діяльності молодших школярів. Використовуючи природне середовище і всі матеріали, які оточують дітей, формуємо в них уміння проводити проектну дослідницько-експериментальну роботу. Сьогодні підбиваємо підсумки проекту "Що необхідно рослинам для росту?", який розпочався 20 лютого. Учні 2 класу під керівництвом вихователя Ониськів М. С. висадили насіння різних сільськогосподарських рослин, доглядали за ними, спостерігали за змінами, які відбувалися та фіксували їх у своїх щоденниках спостережень. Діти з цікавістю спостерігали, як з'являлися перші паростки рослин, формувалося стебло, листки та квіти. Під час карантину цю роботу продовжували Рочинь Людмила та Зозуляк Марія.
Діти, проводячи це експериментальне дослідження, переконалися що для життя рослинам потрібні: ґрунт, вода, тепло і світло.
********************************************************************
Під час карантину продовжуємо формувати ключові компетентності молодших школярів, зокрема, математичну: розв'язуємо логічні задачі, відгадуємо ребуси та загадки. Особливо дітям сподобалися математичні ігри на координацію просторової уяви, коли внаслідок правильно виконаної траєкторії руху на аркуші зошита з'являлися малюнки кумедних звірят.