За наказом міністерства освіти у Львівській області з 16.11.20011р. на базі КЗ ЛОР «Підгірцівська загальноосвітня спецшкола–інтернат І-ІІІ ст.» було створено «Центр ранньої допомоги дітям» (віком від 2міс. до 6 років), які проживають у м. Стрий, Стрийському районі та м. Моршині.
Завдання центру: медична, соціальна допомога, реабілітація дітей. Надання психолого- педагогічної консультації батькам цих дітей.
Два психологи спрямовують свою роботу на корекцію та розвиток психічних функцій дітей.
Використання сенсорної кімнати для психологічної реабілітації:
- ігротерапія для подолання дизадаптації у сухому басейні;
- аромотерапія та музикотерапія для подолання психологічного напруження з використанням аромолампи, очисника повітря;
- заняття на розвиток дрібної моторики та тактильні відчуття у сухому душі, сухому басейні;
- вправи для подолання дитячих страхів «Світильник НЛО», на комплексі оптичних волокон «Кольоровий струмок», пано «Зоряне небо»;
- профілактика негативних звичок;
Сухий басейн у сенсорній кімнаті:
"Острівець відпочинку":
Крісло-трансформер:
На кожну дитину-інваліда затверджено індивідуальну програму реабілітації. Нагромаджено великий досвід допомоги дітям-інвалідам, забезпечення права дітей зі складними вадами розвитку на здобуття якісної освіти та лікувально-корекційну роботу. Лікувально-корекційну роботу проводять 2 лікарі: лікар-окуліст та лікар- психоневропатолог, 2 медсестри. Два рази в рік діти-інваліди перебувають на обстеженні та лікуванні в обласних дитячих та психоневрологічних відділеннях.
Щорічно 30 дітей-інвалідів оздоровлюються на Чорному морі, в Карпатах, перебувають на лікуванні в Моршині. Випускники школи отримують спеціальність масажиста і продовжують навчання в Генічеському медичному коледжі для дітей-інвалідів по зору, окремі випускники успішно складають ЗНО і навчаються у вищих навчальних закладах. За останні роки створено умови для доступності навчання дітей-інвалідів, наявний пандус. У відповідний колір пофарбовано коридори, двері.
Лікарем-офтальмологом складено журнал зорових і фізичних навантажень, в якому вказано діагноз кожного учня, зорові функції, необхідна корекція, режим зорових навантажень, рекомендації щодо фізичного навантаження, а також – списки учнів по групах здоров’я для уроків фізичного виховання. У класних журналах є списки учнів основної, спеціальної , підготовчої груп. Всі учні охоплені заняттями на уроках фізкультури відносно до загального стану та органу зору
Ø психолого-педагогічна діагностика
Ø корекція розвитку (ЛФК, корекційні заняття, ритміка, соціально-побутове орієнтування)
Ø розвиток мовлення (логопедичні заняття)
Ø індивідуальні додаткові заняття по предметах.