Вітаю Вас, Гість

 Головним завданням роботи драматичного гуртка є розвиток творчої різносторонньої особистості, збагачення її духовного потенціалу. Розвивати у дітей ораторські вміння, дикцію, вміння поводитись на сцені. Виховувати повагу один до одного і керівника гуртка, відповідальність, впевненість у власних силах, патріотичність і гордість за свою Батьківщину.

З 2014-2015 н. р.  керівником драматичного гуртка є Ципук І. О. Старости у 2014-2015 н. р. - Блистів А., у 2015-2016 н. р. – Геряк М., у 2016-2017 н.р. – Гога В.

Членами драматичного гуртка є не лише найактивніші учні школи, але й учені допоміжних класів і класів ЗПР, які хочуть виступати, проявити себе, відповідальні, але невпевнені у власних силах, сором’язливі (з чим намагаємось боротись), а також учні, які схильні до правопорушень.

Одне з найголовніших завдань у роботі вчителя – зробити вихованця творчою особистістю. Мистецтво з його унікальними можливостями цілісного впливу на особистість виступає не тільки джерелом естетичного виховання, а й універсальним засобом творчого розвитку дитини.

Театр – синтетичне мистецтво, і долучення школярів-гуртківців до різнобічної діяльності, зумовленої специфікою театру, відкриває широкі можливості для розвитку їх здібностей, здійснює корекційний вплив на учнів із вадами зору.

Літературно-драматичний гурток працює в школі четвертий рік; його роботу спрямовано на:

  • формування в дітей  з особливими потребами вмінь та навичок сценічного мовлення і руху;
  • удосконалення виразного читання;
  • виховання естетичних почуттів;
  • розвиток творчої фантазії й уяви,
  • виховання гуманістичних загальнолюдських цінностей.

   

Основний зміст занять гуртка:

*     Рольові ігри, етюди, імпровізації навчального характеру в поєднанні з роботою над п’єсою.

*     Виконання самостійних творчих завдань.

*     Проведення бесід про мистецтво.

*     Попередній розбір та аналіз твору та робота над його сценічним втіленням.

*     Оформлення вистави й показ її глядачам.

 

Особливу увагу приділено практичній роботі з голосом, дикцією, вправам на розвиток творчої уяви, виразності рухів, ігроритміці, рольовим іграм.

Учасники літературно-драматичного гуртка долучаються до участі у проведенні загальношкільних виховних заходів, зокрема тематичних вечорів, свят, працюють над випуском літературних газет, створенням власних творів.

Заняття в гуртку дисциплінують, виробляють почуття відповідальності перед партнерами та глядачами, прищеплюють почуття колективізму, любові до праці, упевненості в собі тощо, сприяють соціальній адаптації дітей школи-інтернату.

Найкращі виступи:

  • Заочна подорож країною Харчування (сценка «Ми – вітаміни» 3 клас ЗПР) листопад 2015
  • Конкурс поезій про вишиванку    травень  2016
  • Свято Гарбуза  14 жовтня 2016 і 2017
  • Сценка «Лісові звірі чекають Миколая»    грудень 2014
  • Сценка «Чудо святого Миколая»        грудень 2015
  • Сценка «Скільки коштує чудо» 3 вересня 2016
  • Сценка «Легенда про мир» травень 2016
  • Сценка «Осіння депресія»  листопад 2016
  • Сценка «Легенда про байдужість» травень 2016
  • Театр тіней «Чорнобильська трагедія»    квітень 2016